Ska snart röja grejor.

Hejsan svejsan i lingonskogen! Jag sitter just nu i växthuset med lite tända ljus men måste snart gå och hjälpa mamma med att röja i källaren. Vi ska slänga lite grejor från ett förråd vi har. Min familj har väldigt svårt att slänga saker, speciellt min mamma, så jag ska hjälpa henne lite. Egentligen måste jag göra läxor men jag har absolut ingen som helst lust med det så då hälper jag mamma, det är roligare än att göra läxor. 
 
Igår kväll kollade familjen på "Terminator 1" den var jättebra men ibland satte sig hjärtat i halsgropen. Sen när jag skulle gå och lägga mig mådde jag så jävla illa men det gick bra :). Det är ofta att jag mår illa utan att spy, men jag HATAR att må illa. Nu måste jag gå.
 
Goodbye, my lovers! //Emma<3  

Kommentarer
Sera säger:

min familj har också svårt att slänga saker haha!

2013-10-06 | 11:49:09
Bloggadress: http://confringo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback